دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 98 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 78 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه........................................................................21
بخش اول اتومایسیون اداری
1-1-2اتومایسیون اداری.........................................................23
2-1-2اطلاعات.......................................................................24
3-1-2عصر اطلاعات.............................................................25
4-1-2اطلاعات ویژه سازمانی.................................................26
5-1-2سیستم اطلاعات مدیریت...........................................26
6-1-2فناوری اطلاعات...........................................................27
7-1-2کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان..........................28
8-1-2مشکلات دبیرخانه سنتی........................................29
9-1-2مزایای استفاده از سیستم مکانیزه...........................31
10-1-2مشکلات پیش روی سیستم اتومایسیون اداری......32
11-1-2قابلیت های ویژه سیستم اتومایسیون اداری...........33
12-1-2اینترنت................................................................. 37
13-1-2تاریخچه اینترنت.......................................................38
14-1-2شکل گیری اینترنت..................................................38
15-1-2اینترانت....................................................................39
16-1-2تلفن داخلی........................................................... 40
17-1-2اکسترانت.........................................................41
18-1-2ایمیل...................................................................41
19-1-2مودم.................................................................42
20-1-2خدمات انتقال فایل............................................42
21-1-2دورنگار(فکس).........................................................42
22-1-2اپراتورها...............................................................43
23-1-2سیستم.........................................................43
24-1-2نظریه سیستمی...................................................44
25-1-2مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی..............44
بخش دوم: بهبود عملکرد
1-2-2مقدمه..................................................................47
2-2-2عملکرد.....................................................................48
3-2-2رابطه بین بهبود عملکرد با مدیریت منابع انسانی........49
4-2-2نقش مدیریت عملکرد در موقعیت استراتژیک سازمان......51
5-2-2عوامل موثر بر عملکرد کارکنان................................52
6-2-2رابطه بین رضایت و پاداش با عملکرد...................55
7-2-2ارزیابی عملکرد...................................................56
8-2-2بهره وری................................................................56
9-2-2کارآیی....................................................................56
10-2-2اثربخشی................................................................56
11-2-2ارتباطات..............................................................58
12-2-2فراگرد ارتباطات....................................................58
13-2-2دبیرخانه............................................................59
14-2-2انواع سیستم های دبیرخانه..........................60
15-2-2نامه های اداری..........................................................62
16-2-2انواع نامه های اداری از نظر علوم رفتاری.............62
17-2-2تحویل پرونده ها به مقامات مافوق..............63
18-2-2کنترل نامه ها از نظر تایپ...............................63
19-2-2کنترل دفتر اندیکاتور..........................................64
20-2-2رضایت...........................................................64
21-2-2ارگونومی در مکانیزاسیون اداری..................65
22-2-2صحت...........................................................66
23-2-2اقتصادی بودن......................................................66
24-2-2دقت...........................................................66
25-2-2سرعت...................................................................66
26-2-2سطح تحصیلات.......................................................66
27-2-2همکاران................................................................67
28-2-2مهارت................................................................67
29-2-2سابقه خدمت..................................................67
30-2-2سیستم کارکنان دانشی..........................................67
31-2-2تعریف واژه ها و اصلاحات دقیق..............................68
32-2-2دولت الکترونیک...................................................70
33-2-2اهداف دولت الکترونیک..................................71
34-2-2دولت الکترونیک و امکان سنجی استقرار آن در ایران.....72
35-2-2موانع گسترش دولت الکترونیک..............................74
36-2-2ارتباطات سازمانی.................................................74
37-2-2انواع تکنولوژی اطلاعات...................................76
38-2-2جهانی شدن........................................................78
39-2-2تاثیر فن آوری اطلاعات بر هزینه های سازمانی.........79
بخش سوم: پیشینه تحقیق
1-4-2مقدمه..................................................................81
2-4-2تحقیقات داخلی..........................................................82
3-4-2تحقیقات خارجی....................................................91