دانلود رایگان پاورپوینت

مرجع جمع آوری و به اشتراک گذاری پاورپوینت،دانلود قالب و تم، پاورپوینت های های برتر دنیا.

دانلود رایگان پاورپوینت

مرجع جمع آوری و به اشتراک گذاری پاورپوینت،دانلود قالب و تم، پاورپوینت های های برتر دنیا.

نکاتی از کتاب از کوتهی توست که دیوار بلند است

http://rozup.ir/view/3208848/925568.jpg

نکات ارزشمند و کوتاهی از کتاب از کوتهی توست که دیوار بلند است :

((چقدر خواندن مهم نیست،بلکه چگونه خواندن ،مهم است)).

کسی نیست ،بیا زندگی را بدزدیم ،آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم، بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم،بیا زودتر چیزها راببینیم.”سهراب سپهری”

((من تکه ای از آینه ای هستم که از طرح وشکل واقعی آن اطلاع چندان درستی ندارم.با وجود این ،هرچه که هستم ،میتوانم نور را به تاریک ترین نقاط عالم ، به سیاهترین نقاط قلوب انسانهامنعکس نمایم وسبب تغییر برخی چیزها در برخی از انسانها گردم.شاید دیگران نیزمتوجه این کار شوندوهمین کار راانجام دهند.به طور دقیق این همان چیزی است که من بدنبال آن هستم ، این معنی زندگی من است.))
پس بیاید به جایی که تاریک وظلمانی است ،نور ببریم .
به جایی که امید نیست،امید.
ودر نور خدایی گام برداریم.

(( از هزاران نفر ، یک نفر مطالعه میکند . از هزاران نفر که مطالعه میکنند ،یک نفر میفهمد.
از هزاران نفر که میفهمند ،یک نفر درک میکند. از هزاران نفر که درک میکنند ،یک نفر عمل میکند!))

((این تمام چیزی است که میتوانستیم ،نه تمام چیزی که میخواستیم!)) دکتر علی شریعتی